האסטרטג רוני רימון: "לעצור את החקיקה זה צעד חכם"

אסתי פלד 1 Comment on האסטרטג רוני רימון: "לעצור את החקיקה זה צעד חכם"

האסטרטג רוני רימון לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר": "נתניהו צריך לבוא ולומר לימין שהוא עוצר כדי להעביר דברים בהסכמה, זה יעביר מסר לעולם" | האזינו

צילום: קובי גדעון /לע"מ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

על רקע הצהרת שר הביטחון יואב גלנט שקרא לעצור את החקיקה, שוחחו בצלאל קאהן ודוד חכם עם האסטרטג רוני רימון. "הייתי מציע לנתניהו לעצור עכשיו את החקיקה. כל אנשי הביטחון קוראים לעצור. גם ראשי הכלכלה מתארים את זה כבעיה. גם בעולם נתניהו לא מתקבל כמו שהתקבל פעם. אני לא אומר לא לחוקק, אבל לתת לצד השני תחושה של מו"מ רציני, ואם הם לא יגיעו להסכמות, זו תהיה בעיה שלהם"

"בכל דבר יש שתי אופציות, בסיטואציה הזו, אפשר להמשיך ואפשר לעצור. אני חושב שנתניהו צריך לבוא ולומר לימין שהוא עוצר כדי להעביר דברים בהסכמה, זה יעביר מסר לעולם" הוסיף רימון.

"גנץ בהחלט משדר שהוא מבוגר אחראי, ויהיה מוכן לפשרות. לפיד רוצה להפיל את הממשלה. צריך לתת לצד השני תחושה של הישג, ואז הדברים יכולים לעבור בהסכמה רחבה יותר" אמר. "אם לא יצליחו להגיע להסכמות תמיד הימין יכול לחזור אחורה ולהעביר את הרפורמה איך שהיא".

האזינו לריאיון:



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    חרטטן חסר אחריות ! כל כך הרבה שנים שופטי בג"ץ פגעו ביהודים ועכשיו יאמרו לנו שצריך לעצור אותו בגלל התנהגות מלאה בשנאה פושעת !